Digitaal vaardiger worden?

Misschien heeft u de afgelopen periode gemerkt dat u toch minder digitaal vaardig bent dan u zou willen en misschien zou u wat meer willen weten. U kunt hiervoor terecht bij SeniorWeb. SeniorWeb helpt u met praktische uitleg, online cursussen en persoonlijke hulp. Komt u er even niet uit met uw computer, tablet of smartphone dan kunt u uw vragen voorleggen aan de PC-vrijwilligers. Als lid kunt u in dienstencentrum De Terp en De Pol privéles krijgen van een van de vrijwilligers. Voor meer informatie nu na de coronacrisis kunt u contact opnemen met contactpersoon De Terp Wiebe Jellema 06-38301048 en/of contactpersoon De Pol Janny Nijmeijer, tel 038-4651122.
Voor meer info kunt u terecht bij www.seniorweb.nl
SeniorWeb werkt onder de vlag van WijZ; hier kunt u ook terecht om zich op te geven voor een cursus bij de receptie van WijZ
038-8515700.